Deklaracja dostępności
Oświadczenie w sprawie dostępności
WSPL SPZOZ w Kołobrzegu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej wspl.kolobrzeg.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2020-09-12
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-04-22
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- linki w serwisie otwierają się w tym samym oknie, jednak z uwagi na pewne ograniczenia systemowe mogą się zdarzyć sytuacje, w których będą się one otwierały w nowym oknie nie informując o tym użytkownika,
- mogą się zdarzyć sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu:
cel linku nie jest odpowiednio określony,
- załączniki nie posiadają informacji na temat wielkości i formatu pliku,
- pewne grafiki nie zawierają tekstów alternatywnych,
Wyłączenia:
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2025-04-22
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Henryk Dworzański, e-mail: h.dworzanski@wspl.kolobrzeg.pl.
Kontaktować można się także telefonicznie, nr tel. +48 602 596 501.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
Krzysztof Pietraszko - Dyrektor WSPL SPZOZ w Kołobrzegu,
Adres: ul. Jedności Narodowej 86/88, 78-100 Kołobrzeg,
e-mail: sekretariat@wspl.kolobrzeg.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Dostępność architektoniczna
Budynek nr 5
- Budynek posiada 4 kondygnacje dostępne dla pacjentów (parter, I piętro, II piętro, III piętro).
- Do budynku prowadzi jedno wejście z ulicy Jedności Narodowej wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. Budynek posiada dwa wyjścia na teren Przychodni.
- Na parterze budynku znajduje się winda osobowa (poczekalnia po prawej stronie).
- Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku (poczekalnia po lewej stronie).
- Przy ulicy Jedności Narodowej przed budynkiem Przychodni wyznaczone są 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Do budynku i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem
Budynek nr 8
- Budynek posiada 4 kondygnacje dostępne dla pacjentów (parter, I piętro, II piętro, III piętro).
- Do budynku prowadzi jedno wejście główne od ulicy Jedności Narodowej (podjazd dla wózków inwalidzkich). Budynek posiada ponadto 2 wyjścia ewakuacyjne na teren Przychodni.
- Na parterze budynku znajduje się winda osobowa (poczekalnia po prawej stronie)
- Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku (poczekalnia po prawej stronie)
- Przy ulicy Jedności Narodowej przed budynkiem Przychodni wyznaczone są 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Do budynku i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem
Budynek nr 19
- Budynek posiada 1 kondygnację dostępne dla pacjentów (parter)
- Do budynku prowadzi jedno wejście z terenu Przychodni
- Budynek wyposażony jest w podjazd dla wózków inwalidzkich
- Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku (poczekalnia na wprost wejścia)
- Przy ulicy Jedności Narodowej przed budynkiem Przychodni wyznaczone są 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Do budynku i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem